13/12-07

Var ett himlans tag sedan jag uppdaterade något här sist nu... Har hänt mycket den senaste månaden.
Jag har haft gradering, jag har pluggat inför massa prov och gjort andra läxor vi har...
Senast idag gjorde jag riksprov i Kemi och på tisdag har vi nationellt prov i Matte E... Jaja.
Man får det ju inte långtråkigt i alla fall...

Idag bifogar jag bilder på(i kronologisk ordning): min orm, våra ormar, Tonys orm, en katt vid namn Snobben på katthemmet, en katt vid namn Fabian på katthemmet.
Jag älskar bilden med Snobben på, så otroligt fina ögon!

Ha en trevlig lucia förresten ~.^ 



Kommentarer
Postat av: Adam

tjena...vare riksprovet i kemi b? och isåfall va det svårt och vad ska man fokusera på? har det nämlingen på om 2 veckor

2008-01-13 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0