Fredag

Idag kom då äntligen den efterlängtade kameran med tillhörande stativ. [Bifogar bild...] De har varit över förväntan och jag längtar tills jag kan gå ut och leka med stativet, gärna på natten.
I övrigt har jag inte gjort så mycket idag.. var ute och gick i samma veva som vi hämtade kameran och det... annars har jag nog bara jobbat..
Har varit fruktansvärt mycket folk inne i kiosken och handlat idag, har haft den största kassan hittills när jag jobbat där så det är ju bra. Men jag tycker om att det är lugnt ibland, så man kan ta det lugnt och läsa..

Jaja... kommer med lite bilder även idag... Två är på min brorson med en schampooflaska i munnen, tyckte de var så roliga så jag var tvungen att ta med dem. Vi har en på mina favorittuggummin och så tre på himlen... även en närbild utav ett papper med cigarettnamn på och på en vattenflaska med kondensdroppar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0