Lördag

Hej igen..
Laddar upp ytterligare några nytagna bilder. Några är ifrån Smögen igen, där jag oturligt nog tappade kameran i berget så att LCD-skärmen gick sönder :\  Jag kunde dock fortsätta ta kort så alla kort som kommer är tagna utan att jag kunnat se resultatet förrän jag fick in dem i datorn + att jag inte kunde ändra "mode" så det har varit på auto hela tiden. Eller om det var program jag hade uppe senast..hmm.. aja.. Andra kort är ifrån bilen, tagna upp mot himlen och så har vi Mizzan, när hon sover i min hand.

Enjoy...



Kommentarer
Postat av: Gafgar

:D dem 2 sista bilderna är riktigt snygga ^^... gillar den allra sista.. och den innan ser nästan ut som man flyger.. fast man ser ju lite mark längst ner o.o...

2007-07-22 @ 00:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0