Måndag

Idag har jag jobbat mellan 08:30-15:00. När jag kom hem åt vi Spaghetti och grönsaker för min del. Sedan var jag ute och övningskörde med min fader och det gick rätt bra. Ytterligare senare var det dags att gå ut och gå. Cirkus i "stan" idag så vi gick runt där och fick syn på några djur. Tog en extra tur runt samhället och när vi var påväg hem igen så stannade vi till vid cirkusen igen. Efter några minuter började de släppa ut massa folk som varit inne och kollat på uppträdandena så att de fick kolla på djuren, då smet vi in och tog lite kort på djuren. Var dock ingen annan som gjorde det så jag antar att man inte fick lov att göra det egentligen...   jaja...

Bilder från idag följer nedan, inte så bra dock eftersom jag tar korten på måfå.[LCD-displayen är ju sönder, väntar på en ny kamera..]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0