Halva sommaren gången...

Ja, nu var det ca tre veckor sedan jag skrev något här sedan sist. Det har hänt en hel del, men för det mesta jobbar jag 5-6 dagar/vecka från 07-17 så det är inte mycket tid över på dagarna.
Vi var dock på Liseberg förra helgen; jag, Tony, Jonte och Tobias. Det var kul för jag har inte varit där sedan jag gick i trean ungefär. Vi åkte allt hemskt vi kunde komma på. Bergbanan och Balder var riktigt roliga, förutom när man första gången i Balder ser skylten med 70 graders lutning. Den backen var hemsk :P
Men men... De tvingade sedan med mig på Kanonen (som åker i loopar och massa upp och ned) och uppskjutet samt det jag var mest rädd för - höjd skräcken. Fyfan vad äckligt det var att hänga där uppe i ~20 sek och bara vänta på att de skulle släppa ner en. Kände att jag höll på att glida ur stolen där :P

Nåväl, till dagens bilder!
De allra flesta är ifrån jobbet, konstigt nog... :P
Den första bilden är på en liten, smidig skiftnyckel jag hittade på jobbet en dag.. Kan man använda dem till annat än att slå in folks huvuden?
Nästa bild är på folkvagnen jag brukar köra på min morgonrunda, den är automat med 170 hästar. Jättegosig att köra :)
Sedan kommer de två badplatserna jag har hand om, tången respektive reso. Kanske inte är världens bästa bilder, jag får skylla på att det är mobilkameran :P
Nästa bild är elbilen de har på Smögen. Skitcool är den :)
Vad har vi mer... hmm..   Jo.. vi har en bild på Fiaten uppe på jobbet, som jag fått köra ibland. Flaket är stort som fasen på den.  Nästa bild är från ett ställe här i Kungshamn, tyckte det såg fint ut... Den allra sista är från en 3D-himmel som Ted fick utav min broder, Patrik. Otroligt fräck var den. Fick dock bara en bild på den innan den packades ihop och skickades iväg..

Nåväl, nu har jag väl presenterat allt jag skulle... Har lite fler bilder på lager, men de kommer nästa gång :P




Kommentarer
Postat av: Karin Ekeblad

Hej!

Skulle bara lämna ett avtryck i din blogg för att visa att jag läst/läser den! :D

2008-07-20 @ 19:09:14
URL: http://karinekeblad.blogg.se/
Postat av: -

Hmmm, tja.. Jag har iaf bytt oljefilter med en liknande nyckel, så det är ju åtminstone ett annat användningsområde ;) Så det är så det ser ut på tången alltså.. där ser man. den där himlen va faktiskt rätt cool också oO Sån man sätter i taket? Bilden ser nästan datagjord ut :P

2008-07-22 @ 00:19:34
Postat av: patrik

Hej syster,

nice värre, ser att du fick en bra bild på StarLaser Projectorn, min kamra vägrar fånga upp den ^^ höhö, tackar!

2008-07-30 @ 19:57:25
Postat av: S

Sett den där laser prylen live och den är grym... ;P

2008-08-01 @ 13:58:25
URL: http://zarrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0