Nytt år, nya utmaningar.

Jaaa... då var det 2009 då.. Känns som om det vore igår man stod på balkongen och väntade på att ett nytt millennium skulle ta vid..
2008 var nog trots allt ett ganska OK år, med många överraskningar och roliga händelser (t.ex. studenten, att börja rida igen..) 
Mitt nyårslöfte denna gången blev att göra allt jag kan för att komma in på Djursjuksköterskeprogrammet i Skara, och det är nog ett löfte jag faktiskt kan hålla.

Nu, såhär fem dagar efter nyår är det -13 grader ute och lite, lite snö ligger på marken.. Hoppas det börjar snöa innan min födelsedag :)

Bilderna idag blir på ett fyrverkeri, i Skövde. Tyvärr fick jag inte med hela då jag faktiskt inte hade kameran i närheten utav huvudet när jag tog kortet utan det är taget helt på måfå ;) .. Sedan har vi en fin istapp som jag och Jonte hittade när vi var ute och gick i förrgår :)  det sista kortet är från idag, på den frusna och snöbelagda Åby-fjorden precis utanför Nordens Ark :) var helt fantastiskt att stå där. Hoppas ni får en trevlig start på det nya året :)

Over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0