Oktober v.42

12 oktober, 2007
Mer jobb
Idag har jag fortsatt skriva på projektloggen och tagit reda på mer information om de olika kamsporternas filosofier. Jag känner att arbetet går framåt och det är trevligt. Nästa vecka ska jag börja sätta ihop all info jag samlat och kolla om det saknas något eller om jag varit tillräckligt noggrann i mitt informationssökande. Löpande under veckorna tar jag kort från träningarna, vet inte om det ska nämnas här eller inte.. men jag nämner väl det nu i alla fall..

09 oktober, 2007
Projektbeskrivning
Idag fick vi en uppgift att skriva en projektbeskrivning så det har jag pillat med idag. Det var lite svårt för man vet inte riktigt vad man ska skriva, men jag har skrivit som jag trodde att det skulle vara. (Den blev dock jävligt lik projektplanen... är det tanken?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0