Oktober v.42

19/10-07
Idag skrev jag klart om filosofierna och det och det blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Nu ska jag bara få in det på hemsidan, eller kanske först och främst, hitta någonstans där jag kan hosta sidan. Annars får den ligga lokalt på min dator och så får man se på den därifrån. Jag hade lite tid över och började då fråga folk om deras åsikter och fördomar om kampsport och fick fram en hel del. Det var roligt att höra på. Ska fortsätta med det här lite längre och sedan tänkte jag välja ut de mest förekommande och bevisa att de har rätt, eller allra helst, fel! Projektet känns riktigt gott nu, allt börjar flyta på bra och så. Allt följer min tidsplan vilket är ännu bättre. Ofta överskattar man ju sin egen förmåga när man skriver något sådant men inte än så länge.

16/10-07
Idag har jag börjat renskriva allt jag fått fram om filosofierna och letat lite mer info där jag såg att det behövdes. Arbetet har gått bra och det har faktiskt varit kul och lärorikt. Blev inte klar med renskrivningen så jag fortsätter med det på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0