Grekland

Hej.
Nu har vi varit i Grekland i ca 4 dagar... 5 om vi raknar med den forsta dagen..
Javligt jobbiga tangentbord har de iaf ...
Idag ar vi inne i Chania och kollar runt. Var har for nagra dagar sedan men nu ar vi alltsa har igen.
Gjorde mest det har for att ladda upp lite tagna bilder. Nagra kommer att laggas upp/andras nar jag kommit hem.. (T.ex. de med flugan pa...)
Idag akte vi aven "hast och vagn" en tur runt i Chania.. tyvarr korde den bara runt dar vi redan gatt men anda...lite kul sak...just nu sitter vi som ni kanske kan rakna ut pa ett internetcafe i Chania och ska snart ata tankte vi..ligger en kinesisk restaurang precis bredvid, de borde ha nagon mat till mig.

Om nagra dagar tankte vi aka med pa nagra utflykter och sa..

Egentligen har vi nog inte gjort sa javla mycket hittills... badat varje dag har vi gjort iaf... sa javla varmt pa dagarna.. Skaffade air condition igar. Det ar ratt dyrt men det ar nog vart det.. jag kunde iaf inte sova pa natterna for det var sa varmt.

Ska kolla in deras "ICA" och se om de kanske har nagon mat till mig..  Kanske hor av mig langre fram pa resan, kanske inte...  kostar 2 euro/h har sa det ar inte billigt, men pa hotellet kostade det 5 sa vi sparar lite iaf..

Bilderna jag bifogar ar ifran planet(de hamnade dock sist och jag orkar inte andra det ..) vi har nagra pa nagra blommor, pa havet och runt dar vi bor, pa hastar(jag tycker om den pa mulen) och fran en "vapenaffar". Mycket saker hade de dar inne iaf..Nagra bilder fran balkongen pa kvallen(blev stromavbrott andra natten och det var ratt frackt, allt blev svart..) och sa var det en odla i trappan nar vi kom fran stranden en dag som jag fick kort pa.. syns kanske inte har men kommer som sagt upp redigerade bilder senare dar jag kan visa det lite battre.


Hoppas ni andra har det trevligt i "kalla" Sverige ifaf... har ar det runt 40 grader om dagarna. 
Vi syns igen den 23. 

Baj baj.. Eller som man sager har nere  - Giassou!




Kommentarer
Postat av: Andreas och Chrissie

Chrissie: Va fin hästen är, den på mulen var cool. Tuffa bilder från planet. Glöm inte ciggen ha ha.
Andreas: Halloja tjockhue. Cool ödla! & fina hamburgare dom har i Grekland alltså. Had no idea. Du har ju gått och blivit värsta mästerfotografen i min frånvaro. Eller vad är det man säger? Kameran gör kvinnan? :) HF

2007-08-13 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0