Släktbesök

Idag gick jag ned till min fader och tillsammans hälsade vi på min faster.  Var väl där i ca 2h och mesta delen utav tiden så kollade vi på min fasters mans modelljärnväg. Han bygger den som en hobby och snart täcker den ett helt rum. Jag är i alla fall väldigt fascinerad utav den och tog därför en del kort.
Det var svårt att ta kort så de blev inte så överdrivet bra, men jag är glad att jag försökte i alla fall.
Folket som väntar på bussen och de vid tåget är ca 1cm höga och husen 3cm.
Kan inte förstå hur han haft tålamod att pilla ihop allt men riktigt fräckt är det, hoppas ni tycker om det lika mycket som mig.




Kommentarer
Postat av: Jonte

Oj. Inte så överdrivet bra? Njeah.. Jag vet inte det jag.. :P Det röda huset är riktigt snyggt. Vad använder du för kamera?
Sen så anar man lite photoshop på ett par där också, eller fick du så bra fokus på t.ex. den tyska anslagstavlan? :P
Snyggt plåtat iaf. Kudos.

2007-08-26 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0