Lördag

Hej igen.
Har inte skrivit på några dagar för att jag haft fullt upp med att arbeta.
Fick min kamera igår, jävligt efterlängtad.
Lekt lite med den och fått några kort jag bifogar, men inte så många. Har varit så dåligt väder att vi inte kommit utanför dörren mer än till och från jobbet så det är lite svårt att hitta motiv.

Ska jobba imorrn också och sedan är jag ledig två dagar för att sedan jobba två.
Jaja.. är ju ändå dåligt väder så det spelar väl inte så stor roll.

Biddade på en skärm på Tradera förut och vann.
2000:- inkl. frakt.  Nypris hos Onoff är typ 3500 så jag är nöjd.
Gjort av med massa pengar nu dessa dagarna bara. Känns lite jobbigt. Men men...
Man har väl pengarna för att använda dem?

Hat pent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0