Onsdag

Hej igen.
Igår var det min och Tonys treårsdag, vi gjorde dock inget speciellt förutom att köpa godis och kolla på filmer.
Jag tänkte köpa Bert som de hade på ICA men den serien är på tre skivor och de hade bara två kvar :(  Upptäckte dock senare att de hade dem på Ginza så blir nog att beställa därifrån om Tony vill ha något där också :P

Min kamera är påväg hem, har jag  tur får jag den i eftermiddag, har jag otur får jag den imorrn eller om jag har jätteotur får jag den på fredag.

I måndags  var vi nere och kollade på när Götheborg kom hit och hälsade på. Dåligt väder som fan var det men det var det nog faktiskt värt det. Missade kanonsaluten i början bara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0