Torsdag

Idag har jag jobbat mellan 08:30-15:00. Det var jobbigt att gå upp så tidigt :\  och att passet var en timme längre gjorde ju inte saken direkt bättre.

Min kamera har fortfarande inte kommit och det tycker jag är riktigt jobbigt. Nu har jag i alla fall fått ett kolli-nr och det står att den blivit skickad så jag har den väl imorrn hoppas jag. Annars vet jag inte vad jag ska göra...
Jobbar tidigt imorrn med, sent på lördag och tidigt söndag. Inte mycket fritid men ändå.. Hinner nog pilla med kameran i alla fall om den kommer imorrn.

Inga bilder att ladda upp idag [sitter vid en annan dator].
Vi höres...

Kommentarer
Postat av: Gafgar

Hehe ;).. när bestälde du kameran då?... det brukar väll ta ungefär en vecka att få saker man beställer?
Är det många som läser din blogg? :]

2007-07-13 @ 20:48:35
Postat av: Maria

Jag beställde den på Söndag och fick den på Fredag, jävligt lång leveranstid imo :P
Många och många, nej.. men några ^^
du om inte annat :P
Får se till att få fler att bli intresserade.

2007-07-14 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0