13/10-07

Idag är det lördag... har inte hänt så mycket idag mer än att jag pluggat massa inför teoriprovet jag ska ha på onsdag och räknat kemi.  Ja! Man kan faktiskt räkna kemi!

Men i alla fall.. Jag tog några fina bilder på kvällshimlen igår som jag laddar upp, satte ihop några till en 180 graders vy men blev lika skillnader i ljuset på några av dem så man ser några skarvar, men jag tycker att den är fräck ändå.

Sedan är det två kort från när jag och Tony var ute och gick en kväll, så det är många kvällskort idag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

tycker nästan att skarvarna förstärker bilden, blir mer spännande. :) mwih, smygläsaren är inte smygläsare längre. :P

2007-10-14 @ 15:40:00
Postat av: Anonym

Åh, vilka härliga kvällsbilder! Du är en duktig fotograf. Vad har du för kamera? Bilderna har fin kvalitet. Kanske måste köpa en sån? =)
Hoppas vi ses på träningen snart. Kram

2007-10-15 @ 20:05:43
Postat av: Maria

Man tackar för era fina komplimanger :)
Jag använder en Samsung L700, kompakt digitalkamera. Vem är det som jag snart kommer att få träffa på träningen ? hmm
:P

2007-10-16 @ 17:09:16
URL: http://lanfear.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Ehum, glömde visst... Blev lite anonymt där. Men det är jag! =)

2007-10-18 @ 21:03:25
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Maria

Ah :)
ja vi ses nog någon gång i framtiden ^^

2007-10-18 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0