Testing, testing...

Jag har legat sjuk hemma i några dagar nu och passade då på att surfa runt på lite olika bloggar. Jag har märkt att många lägger till ramar och sådär runt sina kort, och jag måste erkänna att runt många kort blir det ordentligt snyggt. Det framhäver kortet på ett bra sätt. Jag har därför bestämt mig för att testa detta, att istället för att spamma massa kort så lägger jag bara in några få åt gången, som kanske är lite mer påkostade :P
Vi får se vad det blir av det; nedan följer en trio i vad man kan hitta i sin moders trädgård.
(Jag hade tänkt ha en svart bakgrund först, men det blev alldeles för mörkt för bloggen... Ni får gärna kommentera hur det ser ut osv... Bör jag fortsätta såhär eller återgå till mitt gamla, slarviga, sätt? :P)





Kommentarer
Postat av: Millan

Var egentligen inne på din fototriss men såg detta inlägget....

Jag tyckte det var snyggt med ramar man ser fotot bättre.

Hälsningar Millan

2008-08-12 @ 08:47:41
URL: http://valkommentillmillan.blogspot.com
Postat av: mamma

hej du...bra bilder men saknade amarylis..ler..ta du in den ...kram

2008-08-13 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0