Nördigt värre...

Idag har er kära bloggförfattare tentat av fem kurser på Komvux:
- Digital Bildhantering (50p)
- ECDL Word (50p)
- ECDL Excel (50p)
- ECDL PowerPoint (50p)
- ECDL Internet och E-post (50p)

- MVG i allahopa, naturligtvis ;)

Eftersom dagens inlägg går lite sådär i nördandets tecken, så måste ju även bilderna ha något med det att göra! 
Detta är utdrag från diverse böcker som hörde till ovanstående kurser. Den översta bilden "Internet" var från mitt prov om Internet och E-post. Som ni förstår var det inte direkt svårt... 
 Nästa bild är lite intressant. Visste du t.ex. att Windows XP är ett operativsystem?! 
Av någon anledning så säljer Konsum Ubuntu cola.... det tycker jag är lite märkligt.. Trodde först att jag läste fel när jag såg den där annonsen :P Sist men inte minst - den ack så viktiga mushanteringen! Du vet väl om att din mus har två knappar som används för enkel- och dubbelklick? Du dubbelklickar med vänster musknapp, förutsatt att din mus inte är konfigurerade för vänsterhänta! Det här är some serious shit...

Enjoy ;)



Kommentarer
Postat av: patrik

lolboll, nu kan du ta över mitt jobb som it-ansvarig! ~~ grats!

2008-10-15 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0