Egypten

Ja, nu var det ett tag sedan det blev uppdaterat här, igen.. Fast nu har jag faktiskt något bra att skylla på!
Har nyss varit i Egypten i två veckor :) Rekommenderar ingen annan att åka dit, annat än för att kolla på pyramiderna. :P

Bifogar i alla fall lite bilder därifrån, förutom den allra första bilden, för det är tulpaner jag fick utav Jonatan i halvårs-present :)

Jag ska försöka uppdatera här (ja, det säger jag varje gång, men mer än så kan jag inte göra! :P).

Väl mött till nästa gång!























Kommentarer
Postat av: Mia

Som vanligt visar du väldigt fina bilder av hög kvalitet. Synd att resan inte var till belåtenhet. Bättre att stanna på västkusen ;o)

// Kram Mia

2009-04-29 @ 18:33:41
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Jonte

Vad snygga undervattensbilderna blev :D

2009-05-10 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0