Sista sommarbilderna?

Ja, det känns nästan som om detta blir de sista sommarbilderna 2008. Regn och regn och åter regn. Har inte varit mycket till variation i vädret nu på det sista...

Jag har i alla fall varit ute i min moders trädgård och tagit kort på ytterligare några blommor. Nu ska jag tillbaka till Uddevalla. Dags att börja träna igen. Nytt för hösten är att jag ska börja rida igen :) Det var många år sedan sist och jag kände att nu har jag slitit hela sommaren, nu förtjänar jag att få hänge mig åt det jag tycker om mest.

I oktober söker jag till Dingles Naturbruksgymnasium, Hästhållning - Vuxenutbildning. Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag kommer in. Utbildningen är på ett år och man får chans att avlägga hästskötarutbildning efter genomfört år :) Det enda kruxet just nu är väl om min hemkommun vill betala för det eller inte. Jag ska försöka få tag på någon och se om jag kan påverka dem... Det skulle i alla fall vara första steget mot min drömkarriär, så jag hoppas, hoppas och hoppas igen...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj, vilka fina bilder!!! Verkligen! Hoppas att du kommer in på utbildningen, håller tummarna! Vi ses på träningen! Kram

2008-08-21 @ 22:07:16
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! :) Du stör absolut inte alls! Bara roligt med lite meddelanden och kommentarer i min blogg, den är ju så tom! :(

Hahaha, stalker! Mjaaa jag vet inte riktigt hur jag gör... Det svåraste var att få till en snygg form på dem, men det gick ganska bra ändå, gick till en frisör typ där de noppar ögonbryn så de fixade formen åt mig... och sen har jag bara underhållit dem med att noppa regelbundet hehe. :) Lite roligt ändå, det är några stycken som kommenterat mina ögonbryn nu genom åren och även om inte jag tycker det är nåt speciellt med det så är det ändå några som uppmärksammat det. Och sånt är ju alltid roligt.

Hoppas det går bra att komma in på skolan, håller tummarna för dig. :) Låter som en riktig kul skola oxå! :)

Kramar

2008-08-27 @ 08:28:19
URL: http://zarrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0