Sommar!

Ja, nu känns det faktiskt som om det är sommar!  Tre gånger har jag badat hittills, det bådar gott inför sommaren :)
En vecka kvar till studenten nu, känns gott som fan!
Förra veckan köpte jag mig en begagnad Olympus µ725 SW, en vattentät digital kompaktkamera. Har än så länge bara hunnit testa den två gånger men förhoppningsvis blir det många fler kort i sommar. Tyvärr är det väl mest lerbottnar här i Uddevalla, så det blir väldigt grumligt och konstigt när man ska ta kort, men hemma "på kusten" är det lite bättre ;)

Var ju lite mer än en månad sedan det skrevs något här senast, men det går nog bra ändå... eller?
Första bilden är på en utav kattungarna som vi hade på Katthemmet för några veckor sedan, sååå sööööta  :)
Hmhm.. Vi har sedan en bild på Uddevallabron tagen från Unda Camping, en morsdags-bukett, två närbilder på en "mal"(?) som satt på husväggen när jag kom hem en dag, slottet i 'anksjön' hemma i Kungshamn. Vi har sedan en bild på en tångbevuxen sten, en blåmanet i havet, lite sand, en snäcka, en tångräka bredvid min fot, en tångräka på min fot och till sist - en sten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0