Ursäkta röran, vi bygger om...

Eller...eh?

Det var ett väldigt tag sedan jag uppdaterade här sist, det är så att jag skäms. Det har i alla fall hänt väldigt mycket sedan dess och det är därför jag inte haft tid eller ork till att sitta här.

Jag har sedan i slutet av augusti ridit en gång i veckan, känns skönt att få hålla på med något man älskar så mycket :)
Jag har ju även sökt in till Dingles Naturbrukgsgymnasium, till deras vuxenutbildning inom Hästhållning. Imorgon är sista ansökningsdagen så jag hoppas på att få besked inom några veckor..

I övrigt så läser jag heltid på Komvux samt grekiska på kvällarna för att fördriva min tid. 

I framtiden kommer denna blogg att uppdateras något.. sporadiskt. Och förhoppningsvis med massa bilder och konstiga sammandrag utav vad min vardag innehåller.

Dagens bilder blir tre stycken från min ridlektion förra veckan då både min pojkvän och min fader följde med och tog massa kort. Det är skitkul att få se sig själv, för en gångs skull ;)





Kommentarer
Postat av: peter cardevik

de måja säga,en så bra fotograf!!

2008-10-21 @ 18:38:49
Postat av: Jonte

Mja, en annan blev ju uppenbarligen bortprioriterad! ;)

2008-10-23 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0