Nordens Ark

Nu har jag varit duktig och letat fram bilderna från Nordens Ark från i höstas. Det börjar med en bild på en stork, fortsätter med en på en snöleopard som rullat ihop sig och sov så gott framför stängslet :)
Sedan har vi en renunge som fick till en mysko min precis när jag tog kortet men tyckte ändå den var gullig :)
Vi har sedan en annan sorts stork och till sist tre bilder på en amurleopard av manligt kön. De fick mat precis när vi gick förbi så jag var naturligtvis tvungen att ta kort på det hela.

Ha det så bra, kommentera gärna!  :)













Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Det var ett tag sen. Jag har det fint och du själv då? Bilderna du visar är väldigt fina. Du har lyckats fånga djuren vid rätt ögonblick - snyggt. Tack för titten hos mig. Ha de gott!

// Kram Mia

2009-03-09 @ 16:46:56
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Jonte

De blev riktigt fina :) Spec imponerad av kvaliteten på bilderna där vi hade stängsel framför oss.. Jättefint :)

2009-03-09 @ 22:10:57
Postat av: Anonym

Ja, man ser ju stängslet lite på den understa bilden, svansen är ju lite ljusare. Men annars gick det ju riktigt bra :)

2009-03-09 @ 22:22:07
Postat av: Annso

Nu var det länge sen jag var här och kollade.. Oj, vilka otroligt fina bilder du har tagit!!!! Vad var det för kamera du har? Och vilka objektiv? Jag funderar lite på att köpa ny kamera nämligen. :) Ha det så bra! Kram

2009-03-12 @ 19:19:16
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Annso

Har jag glömt av det? Shit, jag är ju så dålig på mail... Sorry! Jag ska gräva i inkorgen och se om jag hittar det där nånstans. Har visst en tendens att läsa mail och tänka, jag svarar imorgon och sen glömmer jag av det. Kan vara därför som min inkorg är överfull... hehe! Men gud! Vad hemskt, hoppas att du mår bra! Vi kan ta det per mail sen så att jag får höra vad som hänt! Sköt om dig så länge! Kram

2009-03-12 @ 22:06:01
URL: http://annsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0